Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Τατουάζ μαλλιών!

H φωτογραφία της Kylie Jenner με το περίεργο, χρυσό στεφανάκι δημοσιεύθηκε παντού κι έτσι η μόδα των flash tattoos πέρασε ξαφνικά και στα μαλλιά! Έχω ακόμα πολλές απορίες πχ, δεν ξέρω αν έχουν έρθει στην Ελλάδα, δεν τα βρίσκω κάπου προς το παρόν. Μόλις μάθω περισσότερα ή τα εντοπίσω σε κάποιο online κατάστημα θα σας ενημερώσω. Προς το παρόν βρήκα μόνο αυτό αλλά τα sites στα οποία παραπέμπει δεν βλέπω να τα έχουν, αφήστε που τα καταστήματα μάλλον είναι στην Αμερική από όπου δεν μπορούμε να ψωνίσουμε τίποτα με τα capital controls που μας έχουν τσακίσει! Κάτι μου λέει όμως ότι είναι ίδια με αυτά του δέρματος και μου 'ρθε η ιδέα να τα δοκιμάσω!

Αυτή τη στιγμή είμαι στη δουλειά και το μαλλί μου είναι σε μαύρο χάλι, όμως τόλμησα να κάνω τη δοκιμή. Κόλλησε μια χαρά πάνω στην πλεξούδα μου της Γκόλφως (παρόλο που είναι αναμαλλιασμένη) και φαίνεται αρκετά σταθερό. Έβαλα το κομματάκι στο σημείο που ήθελα και πίεσα πάνω του ένα βρεγμένο βαμβάκι. Θα επιστρέψω και θα σας πω αν διατηρήθηκε! Κανονικά θέλει λείο και καλοχτενισμένο μαλλί, που το δικό μου ΔΕΝ είναι αυτή τη στιγμή, έχω την κοτσίδα πλεγμένη από το πρωί!

Edit: Κοιμήθηκα με την πλεξούδα επίτηδες για να δω τι θα γίνει. Δεν έφυγε καθόλου το τατουάζ από το μαλλί, το πρωί ήταν εντελώς άθικτο. Για να το βγάλω έβαλα λίγο λάδι καρύδας πάνω σε ένα βαμβάκι και το έτριψα. Έφυγε πολύ εύκολα. Με νερό όπως είναι λογικό δε φεύγει, όπως δε φεύγει και απο το δέρμα, το δοκίμασα. Το μαλλί θέλει λούσιμο μετά! Αν δεν έχετε λάδι καρύδας θα κάνει την ίδια δουλειά και το ελαιόλαδο ή το baby oil.

Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά την τοποθέτησή τους,  δες την κούκλα στο παρακάτω βίντεο:


Υπάρχει επίσης και αυτό εδώ το βίντεο, όπου μια μαμά αφού πλέξει τα μαλλάκια της μικρούλας της, προς το τέλος της τοποθετεί τατουάζ μαλλιών.


Τέλος, γιατί σας έχω ζαλίσει με το θέμα αυτό, είχα κάνει και nail art χρησιμοποιώντας flash tattoos. Δες τα tutorials εδώ και εδώ. Φιλιά!

2 σχόλια:

  1. Ελενίτσα, πότε έγινες κοκκινομάλλα;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το είχα δει καλέ το σχόλιό σου! Δεν έγινα κοκκινομάλλα, είμαι αθεράπευτα ξανθιά! Στη φώτο φαίνεται έτσι. Έχει ένα ανεπαίσθητο κοκκίνισμα το ξανθό μου και σε κάποιες σκοτεινές λήψεις χωρίς φλας βγαίνει έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...